niedziela, 26 maja 2013

Kontuzje

Podsumowując ten tydzień jestem zadowolona. Dieta jak najbardziej w porządku. Jedynie w weekendy pozwalam sobie na takie rzeczy,których nie zjadłabym w tygodniu. Oczywiście zachowuję umiar ;).
Ćwiczenia średnio. Nadal wykonuję treningi na brzuch i pośladki z Mel B(co drugi dzień) i staram się dużo chodzić i jeździć na rowerze,jeśli mam możliwość.
Piątek wieczór-wyjazd ze znajomymi,zapowiada się całkiem fajnie. Wychodzimy na podwórko. Idę,idę aż tu nagle się potykam i padam jak długa. Prawe kolano potłuczone,że hoho a lewa kostka skręcona(!). W ciągu najbliższych dwóch tygodni mogę sobie pomarzyć o intensywniejszych treningach (co miałam w zamiarach).
Jestem jeszcze bardziej zła na siebie,ponieważ dziś jest urządzany bieg w moim mieście. Miałam wystartować a tu taka heca. Czekałam na tę okazję cały rok....
W tej sytuacji ciężko mi jest wymyślić takie ćwiczenia,które by nie angażowały nóg. Może na plecy? Jeśli znacie jakieś podsyłajcie propozycje,linki-będę wdzięczna.




14 komentarzy:

  1. Posiłek, który masz na drugim zdjęciu wygląda świetnie :) Co to dokładnie jest?

    Dopisałam Cię do projektu "Jestem z siebie dumna!" :) Jeżeli możesz zlinkuj go na swoim blogu i wstaw banerek :) Od jutra zaczynamy zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to mówią, jakby kózka nie skakała... Eh tak już bywa, że jak coś sobie zaplanujemy to coś nieoczekiwanego nas spotyka;-)
    Również bardzo podoba mi się to drugie danie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio zaczęłam robić posladki z mel b. Podoba mi się jej energia :)
    Bardzo fajny masz naglowek, obrazek wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. kontuzje pojawiają się niespodziewanie i nie zależnie, wystartujesz w następnym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze zdrowie. Więc wylecz nogi. Może jakieś ćwiczenia na ręce z butelkami wody. Jakieś brzuszki mniej wymagające. Poszukaj też na blogach biegaczy, czasem mają kontuzje i piszą jak ćwiczą nie męcząc nóg.

    Życzę żeby się wszystko wyleczyło prędko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może któreś z tych filmów Ci się spodoba, tu są ćwiczenia na plecy i ramiona głównie:
    http://www.youtube.com/results?search_query=fitappy+plecy&oq=fitappy+plecy&gs_l=youtube.3..0.930.4934.0.5163.13.8.0.5.5.0.115.717.6j2.8.0...0.0...1ac.1.11.youtube.rgj1Spd0Rhc

    OdpowiedzUsuń
  7. zycze duzo zdrowka i szybkiego porotu do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog!

    Jeżeli lubisz oglądać zdjęcia zapraszam do siebie :)
    (Obserwacja mile widziana)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak kontuzje, to fatalna sprawa:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, czasem trzeba zjeść coś słodkiego, żeby nie zwariować.Potem też człowiek ma w głowie, że zjadł to się nie chce :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Na brzuch rób, te z Mel B :)
    A co jest na 2 zdj? Wygląda pysznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. na prawdę goraco polecam ten program kiedy wyleczysz kontuzję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na to , ze brzuszki z MEL B są nei do przebicie :) kazda cwiczy z nia!

    OdpowiedzUsuń